خدمات اينترنتي خدمات اينترنتي .

خدمات اينترنتي

تكنيك هاي مؤثر در خريد و فروش آپارتمان و بازاريابي املاك

بازاريابي ملك را مي توان نوعي فرآيند اجتماعي و مديريتي دانست كه بدان وسيله افراد و گروه ها مي توانند از طريق توليد، ايجاد و مبادله ملك و ارزش هاي ملكي با يكديگر، نيازها و خواست هاي خود را برآورده سازند. در اين مطلب به بررسي تكنيك هايي براي موفقيت در بازاريابي املاك و خريد و فروش آپارتمان مي پردازيم.

1. تكنيك مشاوره رايگان در فروش آپارتمان
  يكي از تكنيك هاي كاربردي در امر فروش آپارتمان و املاك آن است كه ابتدا مردم را با دادن مقدار زيادي اطلاعات رايگان به طرف خود جذب كنيد و سپس آنها را از املاك و خدمات خود آگاه سازيد.

2. تكنيك اعتماد درخريد و فروش آپارتمان
  براي موفقيت در امر فروش آپارتمان و املاك، اعتماد نقش بسيار مهمي دارد. اعتماد يعني طرفداري از منافع بلندمدت مشتري. تنها عاملي كه اعتماد مي آفريند صداقت است، بنابراين براي آنكه در بازاريابي املاك و فروش آپارتمان به موفقيت دست يابيد، بايد صادقانه اعتماد مشتري را جذب كرد. نكته اي كه در خريد و فروش آپارتمان و بازاريابي املاك بايد به آن دقت كنيم آن است كه اعتماد سخت به دست مي آيد و راحت از دست مي رود، اما هنگامي كه آن را كسب كنيد منافع مستمري را به دست مي آوريد.

3. تكنيك كشش و ارسال در فروش آپارتمان
  يكي از تكنيك هاي جالب در فروش آپارتمان و املاك آن است كه افراد را به وسيله پيام هاي جذاب و صادقانه و واقعي به طرف خود بكشانيد و بعد اطلاعات باكيفيت را به طور مداوم به آنها ارسال كنيد.

4. تكنيك بازار خالي در فروش آپارتمان
گاهي براي موفق شدن در هر شغل و تجارتي از جمله فروش آپارتمان و بازاريابي املاك بايد به سراغ قسمتهاي خالي بازار رفت. بايد بررسي نماييد كه وجه تمايز ملك شما با ديگر رقبا چيست؟ و قسمت هاي خالي بازار و مشترياني كه شما به دنبال پر كردن آنها هستيد،كجا بوده و شما چگونه قصد پيدا كردن آنها را داريد؟

 


برچسب: آپارتمان، خريد خانه، مشاور املاك، املاك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۸:۲۴:۴۱ توسط:علي خدارحمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :